Wednesday, November 24, 2010

Bukan Untuk Menyerah Kalah...

22:47
Rabu
24 November 2010

Jarak masa antara catatan ke catatan semakin bertambah...
Andai dulu, selang dua tiga hari terus ada catatan terbaru...
Namun sekarang kadang-kadang memakan masa dua minggu untuk catatan terbaru...
Bukan saya tidak mahu menulis...
Apatah lagi membiarkan terus catatan di sini terabai buat selama-lamanya...

Cuma dalam seminggu dua ini...
Saya dikejar dengan tanggungjawab yang banyak untuk IB...
Dengan Internal Assessment setebal lebih 200ms, ToK essay sepanjang 1600 words, extended essay sepanjang 4000 words,exam...
Dan minggu depan, saya akan menghadapi semester exam...
Doakan saya...
Sebab ini sangat penting...
Kerna dari sudut psikologinya, ia membantu untuk final IB bulan Mei tahun hadapan...

Untuk itu...
Catatan ini berehat selama tiga minggu...
Minggu ini fokus untuk study...
Tambah dengan dateline yang memenuhi ruang masa..
Adeih...

Dan minggu hadapan, exam!!!
Doakan saya...

Salam perjuangan untuk diri ini...
dan juga untuk sahabat-sahabat seperjuangan...
Doakan kami di sini...
InsyaALLAH...

1 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...